недеља, 1. октобар 2017.

Wash&Go šampon sa ekstraktom Aloe Vera

Okrepljujući uticaj ekstrakta Aloe Vera u L'Angelica gelu za tuširanje prosto me je naterao da kupim još jedan proizvod sa istim sastojkom. Izbor je pao na Wash&Go šampon za bolji volumen suve kose (koji mi, istina, nije potreban).
Glavni u sadržaju šampona je ekstrakt Aloe Vera koji donosi obilje hidratacije i pomaže da kosa postane meka i laka za oblikovanje, kao i za rasčešljavanje. Uz ovaj sastojak su prisutni još i limunska kiselina (za bolje čišćenje kose) i dimetikon (vodotopivi silikon  koji daje instant dejstvo zaglađenih vlasi).
Moja kosa je suva i njeno pranje ovim šamponom lagane teksture mi je dobro došlo zbog dodatne hidratacije. Uz to, volumen koji je postignut dovoljan je da vlasi izgledaju bujnije (ne nešto preterano), ali... bez obzira na to, moja osetljiva koža glave bila je prilično iritirana. Da li je to zbog prisustva sulfata ili nečeg drugog (linalool, limonene...) ne znam, ali je jedno sigurno - samo zbog toga izbegavaću da koristim ovaj šampon.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...