недеља, 15. октобар 2017.

Letnja ljubav - Balea piling za telo

Mirisi dinje i lubenice za mene predstavljaju sećanje na lepe letnje dane pa je zbog toga ovaj Balea piling (200ml) proizvod koji volim često da koristim.
U njegovom sadržaju se izdvajaju ekstrakt bambusa koji obnavlja elastičnost kože i limunska kiselina za blagi piling, kao i vitamin E (antioksidans).
Tekstura je lagana i ružičaste boje, a u sebi sadrži mikro piling zrnca koja nežno uklanjaju nečistoće i izumrle ćelije kože. 
Iako važi pravilo da se piling kod suve kože ne radi više od jednom sedmično ja ga koristim češće (moja opsesija mirisima leta)  ali do sada nisam primetila nikakve iritacije. 
Istina je da mi nakon korišćenja pilinga koža predivno miriše...ali (iako to nije preporučljivo) izbegavam da tretman završim nekim sredstvom za negu tela mada je ono potrebno mojoj suvoj koži. 
Na kraju mogu samo da izrazim nadu da mi koža neče pretrpeti nikakve loše posledice nepromišljenosti zbog omiljenog mirisa.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...