субота, 21. октобар 2017.

MARION serum sa ekstraktima zmijskog otrova i bisera

Povremeno se na TV-u pojavi reklama za proizvode na bazi zmijskog otrova ali ja nekako do sada nisam imala poverenja u takve mazalice. Ipak, kada sam u DM- videla MARION serum nisam odolela kupovini (akcijska cena 458 dinara).
Glavni sastojci seruma su zmijski otrov koji, slično botoksu, ublažava mimične bore i zateže kožu lica i ekstrakt bisera koji podmlađuje kožu i čini je glatkom i sjajnom.
Serum se priprema za upotrebu tako što se sadržaj kesice sa ekstraktima pomeša sa sadržajem bočice u kojoj se nalaze hijaluronska kiselina (za optimalnu hidrataciju), kolagen (sa regenerativnim uticajem), alantoin (za umirivanje iritacija) i urea (sa hidrirajućim dejstvom) i upotrebljava se tako što se 5 - 6 kapi nanese i umasira na očišćenu kožu lica i vrata (koristi se tokom jutarnje, kao i tokom večernje nege ispod odgovarajuće kreme).
Moje iskustvo (bar u početku) nije bilo nimalo prijatno. Koža mi je suva i osetljiva tako da su odmah nakon nanošenja seruma počele da se pojavljuju sitne bubuljice dok je koža bila iritirana. Odmah sam prestala da ga koristim, ali... posle par dana sam ponovo pokušala sa njim i...da li što mi se koža navikla na sastojke ili je možda razlog neprijatnim promenama bilo nešto drugo - sada nemam nikakvih propratnih pojava.
Ipak, bez obzira na tvrdnje proizvođača da serum "briše bore" a uz to ima i jak podmlađujući efekat ja nikako da to osetim, mada (pošto više ne smeta kvalitetu moje kože) nastavljam da ga koristim i... čekam da se dogodi čudo.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...