среда, 11. октобар 2017.

Novo! AUSSIE šampon i tretman za rekonstrukciju vlasi

Iako je AUSSIE međunarodni brend kozmetike namenjene nezi kose na tržištu je poznat kao australijski brend zbog određenih sastojaka iz te zemlje. Takođe, logo mu je kengur koji predstavlja zaštitni znak Australije.

Šampon Repair Miracle (300 ml) namenjen je rekonstrukciji vlasi suve i oštećene kose i u sebi sadrži ulja jojobe (za stimulaciju rasta kose, kao i za njenu negu), avokada (za hidrataciju) i makadamije (za regeneraciju vlasi), kao i glicerin (za dodatnu hidrataciju) i limunsku kiselinu (za bolje čišćenje kose). Lagane je teksture i prijatnog mirisa koji me podseća na detinjstvo i žvake koje sam tada koristila.
Inače, tokom pranja dobija se nežna pena koja dobro čisti kosu, kao i kožu glave. Moram da dodam da je ovo jedan od retkih šampona koji mi nije izazvao iritacije na koži glave dok je kosa nakon njegove upotrebe meka i laka za rasčešljavanje, a uz to ima i zdrav sjaj.
3 Minute Miracle tretman (250ml) ima bogatu, gustu teksturu a svrha mu je dubinska nega kose, kao i njeno zaglađivanje. Koristi se tako što se nanese na mokru kosu i na njoj ostavi 1 - 3 minuta a potom spere (ja ovaj tretman, kao i maske i regeneratore držim na kosi bar 10 minuta). 
Karakteriše ga prisustvo bele mente koja ima umirujući i antibakterijski efekat i Aloe Barbadensis sa antimikrobnim i hidrirajućim delovanjem.
Kada se nakon upotrebe ovog tretmana kosa osuši ona izgleda zdravo i sa prirodnim sjajem.
Priznajem da sam korišćenjem mnogih proizvoda o kojima sam pisala uspela da "sredim" kosu i ona više nije (pre)suva i rasčupana - mogu samo da kažem da trenutno izgleda normalno tako da moje mišljenje o ovim proizvodima ne može da se odnosi na kosu koja je dosta oštećena.
Na kraju moram da spomenem da je brend AUSSIE dosta puta kritikovan zbog upotrebe štetnih materija (kao što su parabeni i sulfati) koje mogu imati pogubni uticaj na zdravlje, ali je američka FDA objavila studije koje dokazuju da nema direktne veze između parabena i raka. Pa sad.... na svakom je da odluči šta će upotrebljavati.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...