недеља, 29. октобар 2017.

Novo! Nivea Urban Skin Detox gel za noćnu negu kože


Nivea je skoro izbacila na tržište liniju Urban Detox za detoksikaciju, kao i za hidrataciju kože. Pošto je meni bilo potrebno sredstvo za večernju negu ja sam kupila ovaj gel koji tokom noći kožu vlaži i regeneriše, ostavljajući je pri tome odmornom, osveženom i oslobođenom od toksina koji su se nakupili u njoj.





Gel je bogat ekstraktom zelenog čaja koji je poznat kao antioksidant sa anti-aging delovanjem, ekstraktom sladića koji umiruje iritiranu kožu, izokvercetinom koji ima anti-aging dejstvo, hijaluronskom kiselinom koja doprinosi optimalnoj vlažnosti kože i glicerinom za dodatnu hidrataciju.


Pošto gel koristim samo jednu sedmicu želim da sa vama podelim svoje rane utiske. 
Iako ja uglavnom ne očekujem mnogo ni od kakvog preparata za negu kože gel me je prijatno iznenadio i to pre svega svojim osvežavajućim (biljnim) mirisom. Pored toga, kada sam ga prvi put nanela imala sam utisak blagog hlađenja kože, a ujutru - kada sam se probudila - izgledala sam osveženo i bez uobičajenih otoka.
Znam da ću do rezultata koje Nivea obećava (zdrava i regenerisana koža) morati još dugo, dugo da čekam, ali meni je zbog preosetljive kože trenutno dovoljno da nemam nikakvih neprijatnih reakcija i da, posle neprospavane noći, ne izgledam preumorno.
PS. Inače, gel koji sam kupila (Lilly, 50 ml, 699 dinara) proizveden je u Poljskoj i verovatno namenjen za istočno tržište.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...