петак, 29. септембар 2017.

L'Angelica gel za tuširanje Aloe Vera

Priznajem da preparate za negu tela biram isključivo zbog mirisa koji mi se u tom trenutku najviše dopada, ali sam pri ovoj kupovini gledala na glavni sastojak L'Angelica gela - ekstrakt Aloe Vera - poznat po svojim omekšavajućim, hidrirajućim i protivupalnim svojstvima. Pored njega u sadržaju se nalaze i ekstrakti eukaliptusa (za bolju mikrocirkulaciju), ruže (sa tonizirajućim dejstvom), matičnjaka (sa antibakterijskim delovanjem), nevena (za regeneraciju kože) i nara (sa anti-age dejstvom), kao i mlečna kiselina (za blagi piling) pa se gel može svrstati u neku vrstu lekovitog sredstva za pranje kože.
Tekstura je lagana a miris osvežavajući.
Gel sam skoro potrošila jer sam ga obilato koristila tokom toplih dana. Mada nakon njega nisam upotrebljavala nikakvo dodatno sredstvo za negu, moja suva i osetljiva koža se nije nimalo isušila, ni iritirala - ostala je meka i dovoljno hidrirana.
Jedina zamerka ide na račun bogate (i osvežavajuće) pene koja se stvara tokom tuširanja jer se njen miris gubi već nakon par minuta posle spiranja.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...