субота, 23. септембар 2017.

Babylove dečija krema za lice

Iako postoje specijalne kreme za negu kože vrata ja ovu regiju negujem sa dečijim kremama jer one ni u kom slučaju ne mogu izazvati iritacije. Trenutno je aktuelna Babylove (DM, 75ml, 139 dinara), krema sa suncokretovim (za bolju elastičnost kože) i bademovim uljem (sa protivupalnim delovanjem), hamamelisom (za umirivanje iritirane kože), pantenolom (regenerišuće delovanje), glicerinom (za bolju hidrataciju kože), vitaminom E (antioksidans), bisabololom (protivupalno dejstvo) i levulinskom kiselinom (sa anti-mikrobnim uticajem).
Mada kreme za decu obično imaju težu, masniju teksturu kod ove kreme ona je lagana (lako se razmazuje i brzo upija).
Naravno, Babylove krema nije čudotvorna da bi mogla da izbriše bore, ali (bar za mene) ona ima dobro zaštitno i negujuće delovanje na kožu vrata.
PS. Inače, ovu kremu koristim i u  slučajevima kada mi nestane noćne kreme za negu lica i mogu da kažem da je sasvim solidna, iako neodgovarajuća za ovu namenu i moje godine.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...