недеља, 3. септембар 2017.

Kako napraviti DIY parfem

Volela bih da imam dovoljno novca da odem u Metropoliten ili Jasmin i da kupim sve parfeme koji mi se dopadaju, ali... nažalost, nemam novca za to. Priznajem da bih mogla da uzmem i neke od kopija, kao što su parfemi Blue Moon o kojima sam već pisala i koji imaju solidan kvalitet.
Ipak, odlučila sam da sama napravim svoj parfem.
Nekada davno koristila sam Womanity čija bočica može da se dopunjava tako da sam je upotrebila za eksperiment u koji sam krenula sa mirisnim sastojcima koji mi se dopadaju.





Osnovu parfema (jednu trećinu) treba da čini bademovo ulje, ali sam u veledrogeriji Lilly našla lavandino ulje (97% bademovog ulja i 3% esencije lavande) koje ima opuštajući uticaj.










Sledeći sastojak je etarsko ulje mente koja u aromaterapiji ima anti-stres efekat.










I na kraju, uzela sam i etarsko ulje pomorandže koje takođe ima umirujuće delovanje.






Naravno, neću vam reći koliko sam kapi ulja mente i pomorandže stavila u moj parfem jer ne želim da neko drugi ima isti miris, ali mogu da kažem da se nakon njegovog nanošenja osećam lepo i... baš me briga za mnoge stvari koje su me ranije nervirale.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...