недеља, 10. септембар 2017.

Novo! KNEIPP Startklar gel za tuširanje, kao i za pranje kose

Kneipp je nemački brend poznat po proizvodima koji poštuju prirodu i koji u svom sadržaju nemaju konzervanse, parafin, silikone i mineralna ulja.
Pošto se ovaj brend od skoro  prodaje u veledrogeriji Lilly ja nisam mogla da se uzdržim a da ga ne probam. Izbor je pao na Startklar - gel koji može da se koristi i za pranje kose, kao i za tuširanje. Istina je da je ovaj gel namenjen muškarcima, ali...kombinacija mirisa limunove trave i guarane me je prosto naterala da ga izaberem.
Od sastojaka bih izdvojila glicerin (za bolju hidrataciju), kokosovo ulje (za negu i zaštitu kože), pantenol (sa regenerativnim delovanjem), ulje limunske trave (antibakterijsko svojstvo), ekstrakt guarane (za bolju perifernu cirkulaciju), ulje kedra (sa protivupalnim dejstvom) i ulje limuna Myrtle (antimikrobno delovanje).
Tekstura gela je lagana dok je miris citrusni (zaista osvežavajući).
Što se tiče upotrebe za pranje kose ne mogu da kažem ništa pohvalno jer su mi vlasi nakon spiranja gela bile toliko oštre da ih nikako nisam mogla ukrotiti, ali... pošto je ovaj proizvod namenjen muškarcima normalno je da meni baš i ne odgovara.
Kada se radi o tuširanju Startklar gelom situacija je drugačija jer mogu da izrazim samo zadovoljstvo zato što mi je koža ne samo postala mekša već je i predivno mirisala (oko tri sata).
Šta još reći osim da je ovaj gel najbolji za upotrebu prilikom jutarnjeg tuširanja zbog činjenice da stvarno deluje razbuđujuće (bar kada sam ja u pitanju).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...