субота, 1. април 2017.

TreacleMoon MarshMallow Heaven losion za telo

Oni koji čitaju moj blog znaju da se vodim čulom mirisa kada kupujem preparate za negu tela. Tako je bilo i ovoga puta kada sam u DM-u odabrala TreacleMoon losion za telo sa belim slezom (350ml, 445 dinara).
U pitanju je proizvod koji ima gustu teksturu (skoro kao krema) i blagi cvetno-slatkast miris i čiji sastav, između ostalog, čine ulje od semenki grožđa (za negu suve i osetljive kože), šea buter (sa hranljivim delovanjem), glicerin (zbog hidrirajućeg dejstva) i vitamin E (antioksidans). 
MarshMallow Heaven je zaista pravi raj kada se radi o suvoj i osetljivoj koži kao što je moja. On je ne samo hrani već je i hidrira i prosto "leči" i tokom toplijih dana, kao i tokom zime. 
Losion nanosim odmah posle tuširanja dok mi je koža još zagrejana od tople vode. Ne znam da li se zbog toga lako razmazuje i brzo upija ali... ono što mi se posebo dopada - ostavlja dugotrajni miris na koži (najmanje dva do tri sata).
Iako nisam neki ljubitelj losiona (više sam za kreme ili butere za telo) moram priznati da sam oduševljena ovom TreacleMoon mirisnom mazalicom uz koju mi je koža postala elastičnija i mekša. A to je dovoljno, zar ne?

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...