петак, 28. април 2017.

Kallos Dry Ends Serum


Priznajem da sam drastično skratila kosu kako bi uklonila sva oštećenja, ali... i dalje želim da imam urednu frizuru (nažalost, kosa je još uvek posle pranja prilično rasčupana). Zbog toga sam i kupila Kallos serum za suve vrhove kose (30ml, 239 dinara), pa... i u slučaju da sam pogrešila, bar nisam potrošila nešto mnogo novca.



Glavni sastojak seruma je Paraffinum Liquidum tj.parafinsko ulje koje za mnoge predstavlja "neugodnu" iritirajuću supstancu (uglavnom kada je koža u pitanju). Ipak, ovo ulje iako nije hranljivo i ne prodire u strukturu vlasi, sprečava gubitak vlage iz kose i štiti njen površinski sloj od štetnih uticaja iz okoline.



Serum se koristi i na mokru i na suvu kosu i ne ispira se. Ja sam ga već par puta upotrebila na suvoj kosi kako bih ukrotila neposlušne vlasi i do sada nisam primetila nikakve loše posledice, ali ukoliko ih bude, sigurno ću prekinuti sa korišćenjem. Uostalom, cena je toliko minimalna da se serum može uvrstiti u jeftine eksperimente.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...