уторак, 18. април 2017.

Nivea HairMilk šampon i regenerator za obnavljanje i intenzivnu negu oštećene kose

Pre neki dan u DM-u sam naišla na zanimljivu akciju  1+1 gratis, a u okviru nje Nivea HairMilk šampon (250ml) + regenerator (200ml) za oštećenu kosu po ceni od 319 dinara. Podrazumeva se da se nisam dvoumila, posebno zato što se o HairMilk liniji Niveinih proizvoda ovih dana mnogo priča.

Oba proizvoda su obogaćena mlečnim proteinima (za jačanje i oporavak oštećenih vlasi), Nutri Essences formulom sa uljem makadamije (za ishranu i hidrataciju kose), Euceritom® (za zaštitu od spoljašnjih uticaja), pantenolom (za regeneraciju oštećenih vlasi) i glicerinom (za hidrataciju kose). 






Šampon je laganije teksture i mirisa karakterističnog za sve Nivea proizvode. Jedina zamerka kada je on u pitanju odnosi se na prisustvo Sodium Laureth Sulfata koji se može pokazati kao iritirajuća supstanca.





Kada se radi o regeneratoru možemo pričati o gustoj teksturi kojoj ne treba dugo vreme delovanja da bi pokazala svoje efekte. 
Iako je uobičajeno da se regenerator na kosi drži od 5 do 15 minuta, meni je u slučaju ovog HairMilk proizvoda bilo dovoljno 3 minuta.



Po Nivei šampon dubinski neguje i blago čisti kosu, jačajući je pri tome, dok regenerator popravlja prve znake oštećenja vlasi, olakšava rasčešljavanje i čini da kosa izgleda zdravo i negovano. A šta ja kažem....? Po meni, kvalitet ovih proizvoda je solidan iako ne mogu dobro proceniti njihovo delovanje na oštećenu kosu - naime, ja sam pre izvesnog vremena skratila dužinu kose koja je bila u tako lošem stanju da je morala da se uradi radikalna promena. Zbog toga mogu samo da kao efekte upotrebe navedem mekšu i sjajniju kosu, dok za ostalo morate pitati nekog ko trenutno ima prave "probleme" sa oštećenim vlasima.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...