петак, 7. април 2017.

RoC Pro-Cleanse gel za čišćenje osetljive kože

Iako mnogi favorizuju micelarne vode, ja sve dok se ne umijem ne osećam da sam očistila lice. 
Uz to, moram da mislim i na moju osetljivu kožu koja često zna da reaguje na preparate koje koristim. 
RoC Pro-Cleanse super nežni čistač za umivanje lica (Metropoliten, 200ml, 1.790 dinara) je izuzetno blago sredstvo koje mogu slobodno da upotrebljavam i koje u sebi ne sadrži sapun, parabene i parfem - hipoalergeno je i ima neutralnu pH vrednost.
U sadržaju gela se nalaze blagi i neagresivni surfaktanti za nežno čišćenje kože, kao i RoC®Feverfew® koji ima snažno antiiritacijsko i antiupalno dejstvo (ublažava crvenilo i umiruje upalne procese).
Tekstura gela je prozirna - ona se nakon istiskivanja u ruku pretvara u penu kojom se lice nežno masira da bi se nakon minut-dva isprala vodom.
Ja detaljno čistim kožu tokom večernje nege, dok u jutarnju rutinu uključujem samo umivanje i upotrebu tonika pre uobičajene kreme.
Gel koristim već neko vreme i do sada nisam primetila neke negativne efekte. Čak mogu da kažem da mi se čini da je koža postala mekša. 
Na kraju mogu da zaključim da Pro-Cleanse opravdava tvrdnje proizvođača i da zaista u potpunosti odgovara mojoj osetljivoj, kao i iritiranoj koži koju savršeno čisti bez isušivanja.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...