петак, 21. април 2017.

Hugo Boss The Scent Man

Iako posedujem visoko obrazovanje nemam nikakve koristi od njega jer ne mogu da dobijem odgovarajući posao pa zbog toga stalno imam probleme sa novcem (koga, nažalost, ima veoma malo zbog neredovnih prihoda). To je i razlog što sam tek sada uspela da kupim (zakasneli) poklon za rođendan mom starijem sestriću.
Radi se o taoletnoj vodi Hugo Boss The Scent Man, u stvari o setu (gel za tuširanje 50ml, taoletna voda 100 ml, deo-stik 75ml) koji je u Jasminu bio na akciji i koštao samo 6.145 dinara. U pitanju je kombinacija mirisa đumbira, lavande, manike i kože - zanimljiv i neobičan miris u originalnoj bočici. 
Iako sam čula mnogo različitih komentara o The Scent-u, ja - koja se oslanjam isključivo na svoj sud, mogu da kažem da je miris zanimljiv i osvežavajući, ali... što se tiče dugotrajnosti imam zamerku. Naime, taoletnu vodu sam isprobala tokom prepodneva u parfimeriji i....miris je bio upečatljiv samo dva-tri sata mada se osećao na koži skoro do večeri. 
Još uvek nisam čula komentar od sestrića koji je ranije rekao da mu se mirisne note taoletne vode dopadaju, ali....kako se u našem narodu kaže "poklonu se u zube ne gleda" (važno je da je dat sa najlepšim željama).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...