уторак, 28. март 2017.

Zlatne cipele - moj prvi modni post

Pripadam grupi ljudi koji dugo, dugo štede svaku paru i na kraju je potroše na stvar koju ne upotrebljavaju često. Neko bi rekao da je to ludost, ali...



Jedna od mojih "velikih investicija" su ove cipele. Izabrala sam ih ne samo zbog zlatne nijanse već i zbog neobične (šuplje) štikle. Uz to, smatram da mogu da se kombinuju sa manje atraktivnom garderobom i učine izgled glamuroznim.









Inače, cipele su napravljene od kože i stvarno su udobne.
Nažalost, nemam mnogo prilika da ih obuvam, ali...one su takve da će biti u trendu i za deset godina.






PS. Cipele su kupljene u Detroitu 1998.godine i koštale su pravo bogatstvo (na njih sam potrošila skoro sav novac koji sam ponela kao džeparac).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...