среда, 1. март 2017.

Schaebens Hyaluron Boost Konzentrat

Više puta sam pisala o nemačkom brendu Schaebens i njegovim maskama za lice. 
Zbog povoljnog mišljenja o njima odlučila sam da kupim i koncentrat sa hijaluronskom kiselinom ovog brenda (4x0,4ml).
Poznato je da je hijaluronska kiselina najbolji prirodni ovlaživač kože koja posle njene primene postaje ne samo optimalno hidrirana, već i izgleda čvršće i punije. To je i razlog što proizvođač tvrdi da koncentrat oživljava kožu, istovremeno je hraneći i negujući.
Korišćenje koncentrata je (bar za mene) "komplikovano" jer je skoro nemoguće u potpunosti istisnuti ionako mali sadržaj kapsule. 
Naime, prvo se odvoji jedna kapsula a potom se ukloni zaštitna folija sa njenog pakovanja - na kraju se serum nanese na očišćeno lice. 
Završnica tretmana se sastoji od nanošenja hijaluronske maske istog brenda ili uobičajene dnevne (ili noćne) kreme.
Sadržaj koncentrata čine pantenol sa umirujućim i omekšavajućim delovanjem, vitamin E (antioksidans), Citric Acid i Sodium Lactate za poboljšavanje teksture kože, Pentylene Glycol za njeno dodatno vlaženje i Sodium Hyaluronate - natrijumova so hijaluronske kiseline koja ima sposobnost da veže i zadrži veće količine vlage u koži.
Što se tiče pozitivnog efekta korišćenja mogu samo da kažem da je četvorodnevna upotreba nedovoljna za neki ozbiljniji sud. 
Istina je da je moja suva koža nakon jutarnjeg buđenja (koncentrat sam nanosila tokom večernje nege) izgledala osveženo, ali... da li bi kasnije, tokom višemesečne primene, došlo do njene potpune regeneracije - ne znam, a po svoj prilici neću ni saznati jer mi je sam postupak otvaranja kapsula iritantan.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...