субота, 18. март 2017.

Balea Vital tonik za zrelu kožu

Iako se stalno vodi polemika oko korišćenja tonika, ja sam uvek za njega, ne samo zbog delotvornosti već zbog činjenice da ga smatram sastavnim delom svakodnevne rutine u nezi lica. Tako sam skoro u DM-u kupila Balea Vital tonik (200ml, akcijska cena 175 dinara).
Losion je deo linije Vital koja je namenjena osobama u zrelim godinama. U njegovom sastavu se izdvajaju ekstrakt argana (za bolju elastičnost kože), glicerin (sa hidrirajućim dejstvom), pantenol (sa obnavljajućim uticajem) i amino kiseline (za jači imuni sistem kože), kao i arginin (za povećanje sinteze kolagena).
Proizvođač obećava optimalnu hidrataciju uz održavanje prirodne ravnoteže kože a ja - posle par dana korišćenja mogu da kažem da je tonik izuzetno blag i hidrirajući. Iako u svom sastavu ima i geraniol koji može da izazove alergijske reakcije ja ih nisam osetila.
U suštini, još uvek ne mogu da znam da li ovaj tonik zaista ima neki veliki uticaj na zdravlje moje kože, ali mogu da potvrdim da je prijatan prilikom upotrebe i da kožu, nakon korišćenja mleka za čišćenje, stvarno ostavlja čistom.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...