среда, 22. март 2017.

Natura Siberica Oblepikha Hair Mask

Moja suva i oštećena kosa zahteva intenzivnu negu tako da sam rešila da se orijentišem na upotrebu maski umesto regeneratora (ne kažem da ću ih u potpunosti odbaciti već ću ih prvo temeljno testirati a tek potom odlučiti hoću li nastaviti korišćenje).
To je i razlog što trenutno upotrebljavam Natura Siberica masku za kosu sa uljem pasjeg trna (Lilly, 400ml, akcijska cena 749 dinara).

Maska u svom sadržaju kao i šampon (https://lepotazasve.blogspot.rs/2017/03/natura-siberica-oblepikha-shampoo.html?spref=bl) ima ulje pasjeg trna koje regeneriše i jača kosu, zatim arganovo ulje - važno za ishranu vlasi, kedrovo ulje - značajno za stimulaciju rasta kose i ulje makadamije zbog hranljivog i hidrirajućeg dejstva.
Tekstura maske je  narandžaste boje i neobičnog mirisa (koji mi se lično ne dopada). Izuzetno je gusta i deluje u jako malim količinama (za moju kosu srednje dužine potrebno je stvarno minimalno).
Upotreba je jednostavna - maska se nanese na čistu (opranu kosu) i drži na njoj desetak minuta da bi se potom sprala mlakom vodom. 
Efekti maske se najbolje vide na mekoj, hidriranoj kosi i njenom zdravom izgledu, kao i urednijoj frizuri.
Inače, preporučuje se korišćenje maske dva do tri puta sedmično, što i ja radim. U poslednje vreme kosu perem svaki treći dan -  sve u očekivanju da će ona postati kvalitetnija nego što je trenutno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...