среда, 1. фебруар 2017.

L'Angelica Officinalis Shower Gel Energizzante

L'Angelica gel za tuširanje sam odavno kupila (Lilly, 250nl, 236 dinara) ali je tek ovih dana stigao na red. U pitanju je proizvod koji u svom sadržaju nema parabena, parafina, silikona i GMO-a.
Gel je lagane teksture i prijatnog citrusnog mirisa koji se posle tuširanja dugo zadržava na koži. Iako mnogi smatraju da su proizvodi sa ovom mirisnom notom namenjeni korišćenju tokom letnjeg perioda, na mene, čak i sada - u vreme hladnih zimskih dana - oni deluju potsticajno i osvežavajuće, posebno prilikom jutarnjeg tuširanja.
Ovaj L'Angelica energetski gel za tuširanje je obogaćen mediteranskim biljnim ekstraktima, a u njegovom sadržaju se izdvajaju ekstrakti zelenog čaja (sa dejstvom protiv toksina), eukaliptusa (sa protivupalnim i protivgljivičnim delovanjem), matičnjaka (sa antibakterijskim i umirujućim svojstvom), nevena (za regeneraciju), nara (za intenzivnu negu) i limete (sa antibakterijskim dejstvom).
Iako na mene gel deluje razbuđujuće tokom jutarnjeg tuširanja, ja ga koristim i uveče i tada me on opušta i smiruje. Uz to, prija mi njegov citrusni miris. 
Istina je da je koža posle tuširanja dobro hidrirana, ali tokom ovih hladnih dana je prosto nemoguće ne naneti na nju kremu za negu tela - bar je tako u slučaju moje suve kože.
PS. Pošto se u sastavu gela nalaze i sulfati potreban je oprez za sve one koji imaju osetljivu kožu (postoji mogućnost pojave iritacija).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...