недеља, 19. фебруар 2017.

GARNIER Moisture+Aqua Bomb maska za lice

U želji da doprinesem boljoj hidrataciji moje suve i osetljive kože prošle sedmice sam kupila Garnier masku za jednokratnu upotrebu (215 dinara). Posebno mi se dopalo što je jedan od sastojaka
hamamelis jer je on poznat kao savršen ovlaživač kože, a uz to ima i antimikrobno dejstvo i povoljno utiče na kožu oštećenu sunčevim zracima. Pored hamamelisa u sadržaju maske je i ekstrakt nara koji umanjuje bore, učvršćuje kožu i povećava njenu elastičnost.
         Maska se jednostavno koristi - posle nanošenja na čisto lice skine se zaštitni sloj sa maske da bi se ona potom podesila konturama lica. 
Delovanje traje 15 minuta a nakon toga se maska skida - višak seruma kojim je maska natopljena utrlja se u kožu.
Garnier tvrdi da korišćenje maske jednom sedmično ima isto dejstvo kao upotreba hidrirajućeg seruma svih sedam dana, dok je koža posle nje optimalno vlažna, sjajna i sa umanjenim borama.
Moje iskustvo govori da je ta tvrdnja istinita, ali... činjenica da se u sadržaju maske nalazi i p-Anisic Acid koji deluje iritirajuće na kožu skoro da poništava dobro mišljenje. Naime, moja suva i osetljiva koža je posle korišćenja maske nekoliko dana bila toliko crvena da nisam znala kako da je umirim. Zbog toga - bez obzira na dobru hidrataciju ne bih više nikada ponovo upotrebila ovu Garnierovu masku.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...