среда, 8. фебруар 2017.

Dr Sante maska za kosu sa uljem makadamije

U potrazi sa preparatom koji će biti dobar za moju suvu i oštećenu kosu naišla sam na Dr Sante masku sa uljem makadamije (300 ml, 399 dinara). 
Ako se uzme u obzir sadržaj u kome se nalaze ulja makadamije (za revitalizaciju oštećene kose), kokosa (za jačanje kose), moringe (sa hranljivim delovanjem) i cveta tiare (za zaštitu, kao i za dubinsku hidrataciju), kao i hidrolizovani keratin (za elastičnost i sjaj kose) i hidrolizovani proteini soje (sa obnavljajućim uticajem), može se zaključiti da je tačna tvdnja proizvođača o efikasnosti maske kada je u pitanju popravljanje suve i oštećene kose koja posle njene primene treba da postane glatka, svilenkasta i sjajna.
Inače, po uputstvu - maska se koristi tako što se nanese  (od korena do vrhova) na opranu kosu i drži na njoj dva minuta da bi se potom sprala toplom vodom. Pošto je za mene tako minimalno vreme delovanja izgledalo neodgovarajuće ja sam ga produžila na deset minuta i... posle spiranja moja kosa se lakše rasčešljavala i bila je mekša. Nažalost, i dalje je pokazivala znake isušenosti. Takođe, frizura je bila pomalo "rasčupana".
Priznajem da sam masku koristila samo dva puta i uzimam u obzir da je to nedovoljno za pokazivanje pravih efekata, ali... sačekaću još neko vreme da se uverim u njenu (ne)delotvornost.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...