среда, 22. фебруар 2017.

STILL pakovanje za kosu sa maslinovim uljem

Od davnina je poznat blagotvoran uticaj maslinovog ulja na zdravlje, kao i na lepotu. 
Ovo ulje bogato vitaminima A, E, D i K, skvalenom, hlorofilom, lecitinom, zasićenim masnim kiselinama, kao i palmitinskom, stearinskom, oleinskom i linolnom kiselinom, predstavlja zaštitu od bolesti srca, a takođe povoljno utiče i na organe za varenje. 
Kada je nega kose u pitanju, može se reći da maslinovo ulje jača i omekšava kosu, hidrira je i čini je sjajnijom, a uz to pomaže i njenom lakšem oblikovanju.
STILL u svom asortimanu ima više vrsta pakovanja za kosu, a meni se najviše dopada ovo sa maslinovim uljem zato što je namenjeno suvoj i oštećenoj kosi. 
Po proizvođaču, pakovanje (250ml) štiti kosu od isušivanja i stopira širenje postojećih oštećenja, vrši obnavljanje kose, vraća joj prirodnu vlažnost, elastičnost i sjaj a takođe je i štiti od prašine, duvanskog dima i smoga.
A šta ja kažem o ovom pakovanju lagane teksture i prijatnog neutralnog mirisa? Prvo, moja suva kosa je posle njegove upotrebe postala mekša i lakše se rasčešljavala. Pored toga, frizura je bila urednija nego obično (tj.bila je manje rasčupana).
Pakovanje sam na kosi držala duže nego što je propisano uputstvom (čitavih pola sata) jer smatram da je dejstvo bolje ako je vreme delovanja produženo.
Nažalost, napravila sam jednu grešku - pakovanje nisam stavila samo na krajeve kose, već i na teme i.... moja osetljiva koža glave je odmah reagovala (javile su se reakcije u obliku laganog svraba koji je uobičajen kada je preparat za kosu malo "jači" ili kada u njemu ima sastojaka koji su iritirajući).
Zbog toga ću sledeći put paziti kada budem koristila ovo pakovanje sa maslinovim uljem. Trenutno, o njemu mogu da kažem da je solidno i da u velikoj meri ispunjava obećanja proizvođača.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...