среда, 15. фебруар 2017.

Alverde Vital krema za predeo oko očiju

Alverde je brend prirodne kozmetike koja u sebi ne sadrži sintetičke mirise, boje i konzervanse, kao i mineralna ulja. Sve sirovine koje koristi ovaj brend su iz kontrolisane organske proizvodnje.
Vital kremu za predeo oko očiju sa peptidima iz slatke lupine sam skoro kupila u DM-u (15ml) jer je pre svega namenjena zreloj koži.
Po proizvođaču, krema poboljšava elastičnost i zategnutost kože i pri tome umanjuje bore.
U sadržaju kreme se izdvajaju sojino ulje (za epitelizaciju oštećene kože), glicerin (za optimalnu hidrataciju), šea buter (sa hranljivim i protivupalnim dejstvom), miristinska kiselina (sa omekšavajućim uticajem), pčelinji vosak (za ishranu i hidrataciju kože), hidrolizovani proteini slatke lupine (za potsticanje proizvodnje kolagena), bademovo ulje (za negu suve i iritirane kože), šafranovo ulje (sa omekšavajućim delovanjem), arganovo ulje (za bolju elastičnost), natrijum hijaluronat (za postizanje bolje hidratacije), ulje noćurka (za glačanje kože), levulinska kiselina (sa antimikrobnim dejstvom), suncokretovo ulje (za regeneraciju kože) i vitamin E (antioksidans).
Tekstura je gusta i ima neutralni miris. Malo teže se razmazuje i upija (čini mi se da je "preteška" za mene).
Kremu koristim izvesno vreme (tri sedmice) i nisam primetila neko veće poboljšanje, ali ni pogoršanje stanja kože. Istina je da nemam mnogo bora tako da ne mogu da govorim o njihovom umanjenju, ali... ono što je meni važno - krema ne izaziva nikakve iritacije.
Takođe, moja koža oko očiju je malo mekša i izgleda elastičnije - to mi je trenutno sasvim dovoljno.
PS. Krema je previše "jaka" za mlađe osobe i u njihovom slučaju može se koristiti samo tokom večernje nege.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...