недеља, 3. јун 2018.

Le Petit Olivier blagi sapun sa šea buterom

Novi sapun brenda Le Petit Olivier (250gr) predstavlja pravo blago za suvu kožu koju ne samo da čisti već je i neguje. On u sebi osim šea butera za intenzivnu negu, sadrži i maslinovo ulje za omekšavanje i regeneraciju kože, masne kiseline iz palminog ulja za bolje čišćenje i glicerin za hidrataciju.
Jedina zamerka je diskretan miris koji se nakon spiranja bogate pene skoro i ne oseća (šta mogu kad volim intenzivne arome).
Inače, ja nisam neki veliki ljubitelj sapuna ali me je ovaj privukao sastojcima koji opravdavaju tvrdnju proizvođača da se radi o sredstvu koje se zaista brine o koži, posebno onoj suvoj kao što je moja. Uz to, pošto se sada, tokom toplih dana, češće tuširam, sapun koji istovremeno i čisti i neguje mi sasvim odgovara.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...