недеља, 24. јун 2018.

Max Factor Colour Intensfyng Balm 20 Liscious Red

Nisam neki ljubitelj šminkanja i smatram da, bez obzira koliko neko ima godina, preterana šminka mu ne čini dobru uslugu.
To je i razlog što sam uvek za make up-no make up jer samo on može da istakne prirodnu lepotu a pravi odgovor na taj zahtev ima Max Factor u svom asortimanu. Radi se o balzamu koji ne samo što hidrira i hrani osetljivu kožu usana već im daje i boju (u zavisnosti od toga kakav intenzitet boje želite nanećete i toliko slojeva balzama). 
Činjenica da se u sadržaju, između ostalog, nalaze i vitamin E (antioksidans) i ricinusovo ulje koje ima antibakterijsko i protivupalno svojstvo (a uz to i hidrira i hrani kožu), govori da nije nimalo čudno što osetljiva koža usana nakon korišćenja balzama izgleda glatko i punije (tj.hidriranije). A što se tiče boje....sve zavisi od ukusa. Ja sam nanela samo jedan sloj i zadovoljna sam rezultatom jer usne izgledaju prirodno i... lepo.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...