среда, 20. јун 2018.

Multiactiv micelarna voda sa koenzimom Q10 i hijaluronskom kiselinom

Moram priznati da nisam ljubitelj micelarnih voda kada je u pitanju samostalno čišćenje kože ali su mi korisne kao dopunsko sredstvo. Tako sam nakon micelarne vode sa ekstraktom puževe sluzi kupila vodu koja sadrži koenzim Q10 (za zaštitu kože od preranog starenja), kao i hijaluronsku kiselinu (za optimalnu vlažnost ćelija kože), limunsku kiselinu (za dubinsko čišćenje), glicerin (zbog hidrirajućeg delovanja), pantenol (za jačanje kože), ekstrakt Centella Asiatica (za regeneraciju kože) i alantoin (za blagi piling, kao i za obnavljanje ćelija kože).
Micelarnu vodu umesto tonika koristim uveče nakon čišćenja lica mlekom i umivanja a ujutru samo posle umivanja i... ne mogu da shvatim zašto je moja suva koža (iako se u zadnje vreme ne šminkam uopšte) toliko prljava.
Na stranu što mi je koža nakon ove micelarne vode osvežena i meka i spremna za dalju negu i na stranu što u sadržaju nema parabena,  za mene je najvažnije da ni jedan od sastojaka ne izaziva neprijatne reakcije na koži tako da mogu slobodno da je koristim.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...