понедељак, 18. јун 2018.

STILL maska protiv opadanja kose sa belim lukom i hajdučkom travom

Iako je tokom proleća normalno da kosa opada više nego što je uobičajeno ja sam se ovih dana baš uplašila jer smatram da se u mom slučaju radi o ekstremu. Možda to i nije tako ali... radi sprečavanja nečeg goreg kupila sam STILL-ovu masku protiv opadanja kose (500ml). Osnovu njenog sadržaja čine ekstrakti belog luka (antimikrobno i antibakterijsko delovanje, kao i potsticanje mikrocirkulacije u koži glave) i hajdučke trave (za jačanje korena kose), glicerin (za bolju hidrataciju) i hidrolizovani keratin (za oporavak oštećene kose).
Tekstura je gusta i prijatno miriše (verovatno zbog prisustva parfema koji poništava aromu belog luka). 
Iako masku koristim kao balzam (nakon svakog pranja kose) ona se inače upotrebljava tako što se nanese na opranu kosu i drži na njoj od 10 do 20 minuta da bi se potom sprala vodom - o njenim efektima ne mogu mnogo da pričam jer je ne koristim dugo vremena ali... kosa mi ne opada u toj meri kao ranije (ili mi se to čini).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...