четвртак, 7. јун 2018.

BALEA VITAL+ okoloočna krema sa kalcijumom

Ovih dana mi je nestalo okoloočne kreme pa sam rešila da isprobam nešto novo. U DM-u sam videla Baleinu Vital+kremu koja predstavlja intenzivnu negu za zreliju kožu. Njen sadržaj čine ekstrakti amaranta (anti-aging delovanje), ruzmarina (anti-oksidativno svojstvo) i jabuke (zaštitno dejstvo), pantenol (regenerativni uticaj), kalcijum (za čvršću kožu), glicerin (za hidrataciju), magnezijum sulfat (za bolju elastičnost kože), filtrat alge Chlorella Vulgaris (zaštitno dejstvo) i vitamin E (antioksidans).
Tekstura je bogata što mi je bilo malo čudno jer sam navikla na lagane okoloočne kreme, ali... kada se nanese na kožu brzo se upija. Ipak, treba biti oprezan i koristiti minimalnu količinu jer kada se upotrebi samo malo više dolazi do peckanja u očima (bar je tako u mom slučaju).
Kremu koristim već sedam dana (tokom jutarnje, kao i tokom večernje nege) i mogu da kažem da je sasvim solidna kada su efekti u pitanju jer je moja osetljiva koža oko očiju elastična, meka i glatka, ali... na kraju i pored postignutih dobrih rezultata moram da se zapitam da li sam trebala da kupujem bogatu kremu za zaista zrelu kožu ili bi bilo bolje da sam se zadržala na laganijim varijantama. Šta vi mislite?

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...