недеља, 11. фебруар 2018.

Sulfati ili zašto ne mogu da nađem šampon koji mi odgovara

Sulfati su sredstva za čišćenje koja vezuju i uklanjaju prljavštinu iz kose. Jedno vreme se govorilo da su kancerogeni, kao i parabeni... ali ništa nije dokazano po tom pitanju. Ipak, mogu da potvrdim činjenicu da sulfati mogu iritirati osetljivu kožu glave i dodatno isušiti suvu kosu (što je i moj slučaj).
Istina je da svaki šampon sadrži sulfate i samo u zavisnosti od toga u kojoj su meri oni zastupljeni dolazi do neprijatnih reakcija na njih.
Ovih dana sam dosta kupovala šampone, sve u nadi da ću pronaći odgovarajući, ali...


... čak i MIXA šampon za decu sadrži sulfate na koje sam loše reagovala i naravno... poklonila sam ga nekom ko nema osetljivu kožu glave...






...slično je bilo i sa Garnierovim šamponom sa biljnim ekstraktima (istina je da on nije toliko iritantan, mada...)..




... malo bolji slučaj je bio kada je u pitanju Revlonov šampon...






...kao i kada se radi o L'Orealovom Botanikals Fresh Care šamponu, iako ni on nije savršen...




Na kraju mogu samo da se zapitam hoću li ikada uspeti da pronađem šampon koji mi ne pravi neprijatnosti tj. ne iritira mi kožu glave. Šta mislite?

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...