понедељак, 26. фебруар 2018.

REVLON šampon za suvu i oštećenu kosu

Iako moja kosa nije oštećena ovaj šampon sam kupila kao preventivu jer sada, tokom hladnijih dana, kosu  često maltretiram tj.feniram posle svakog pranja.
Inače, u sadržaju šampona se izdvaja arganovo ulje koje je poznato po tome što potstiče rast kose, hrani je i daje joj sjaj. Uz to, ovo ulje pozitivno utiče na hidriranost kože glave.
Tekstura šampona je lagana dok u njegovom mirisu  preovlađuje aroma arganovog ulja. 
Prilikom korišćenja nije potrebna velika količina šampona jer se i sa par kapi kosa dobro opere. 
Ono što mi se posebno dopada je to što je kosa nakon spiranja meka i hidrirana. Takođe, upotreba regeneratora je svedena na minimum (koristim ga samo kako bih malo "ukrotila" nemirne vlasi).
Šta još da kažem osim da osobine šampona zaista ispunjavaju obećanje proizvođača, tj.da kosa nakon njegove upotrebe  ne izgleda isušeno već zdravo i sa prirodnim sjajem.
PS. Jedina zamerka je prisustvo sulfata koji mogu da iritiraju kožu glave - istina, radi se o minimalnoj količini jer sam ja neprijatne reakcije imala tek treći dan nakon korišćenja (to ne znači da će slično biti i kod osoba koje nemaju osetljivu kožu glave).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...