уторак, 20. фебруар 2018.

ESSENCE Long-lasting eye pencil 02

Prošle godine sam u nameri da imam lepe i izražajne trepavice išla na ugradnju svilenih trepavica koje su, nažalost, trajale jako kratko. 
Uz to, moje prirodne trepavice koje su opale zajedno sa njima ni do danas se nisu oporavile u potpunosti tako da mi nanošenje maskare čini lošu uslugu (čak se tada više primećuje koliko su trepavice kratke i retke).
To je i razlog zbog koga sam odlučila da kupim olovku za oči i pokušam da sa njom izgledam malo bolje tj.da budem diskretno našminkana bez izraženih trepavica.
Izbor mi je ESSENCE dugotrajna olovka za oči koja je izuzetno laka za korišćenje, a uz to se zadržava na kapcima skoro deset sati. A ovako izgleda....



-bez ikakve šminke







-sa linijom koja skoro neprimetno prati trepavice

                                                                 



-sa malo izraženijom linijom




Priznajem da mi nedostaje maskara koja mi je ranije predstavljala jedino sredstvo za make-up no make-up, ali...nužda zakon menja.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...