субота, 17. фебруар 2018.

GARNIER šampon za normalnu kosu bez vitalnosti

I dalje sam u potrazi za savršenim šamponom...
Priznajem da nisam neki ljubitelj Garnier proizvoda ali sam ovaj šampon kupila pre svega zato što sadrži ekstrakte eukaliptusa (za stimulaciju rasta kose), zelenog čaja (za sjaj i jačanje vlasi), bele koprive (za brži rast kose), Aloe Vera (za optimalnu hidrataciju vlasi) i limuna (sa antibakterijskim uticajem).
Šampon je lagane prozirne teksture i prijatnog biljnog mirisa. Iako sam u startu bila skeptik kada je on u pitanju posle par upotreba mogu da kažem da je sasvim pristojan. Dobro čisti kosu i deluje osvežavajuće na kožu glave a posle njegovog spiranja kosa je meka i sjajna. Takođe, sa rasčešljavanjem nema problema.
Pošto je moja kosa suva nakon šampona mi je neophodna upotreba balzama koji "smiruje" vlasi i čini da frizura bude postojana.
Ipak, na kraju moram da dodam i jednu zamerku. Šampon se reklamira kao preparat koji ne sadrži silikone i parabene a u sebi ima dosta biljnih ekstrakta. Nažalost, zaboravljena je napomena da su uz to prisutni i sulfati koji mogu iritirati kožu glave i koji mnogima smetaju (meni se lično odmah posle spiranja šampona ne javljaju iritacije ali zato već sutradan imam nepodnošljiv svrab kože glave).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...