субота, 3. фебруар 2018.

MIXA Baby micelarni šampon

Iako znam da mojoj suvoj kosi odgovaraju šamponi bogate teksture izabrala sam ovaj MIXA šampon za decu zbog problema koji imam sa osetljivom kožom glave (dešava mi se da bez obzira koliko je neki proizvod bogat prirodnim supstancama, on mi i pored toga izaziva iritacije).
Šampon između ostalog sadrži i salicilnu (za hidrataciju kože glave, kao i uklanjanje izumrlih ćelija sa nje) i limunsku kiselinu (za dubinsko čišćenje korena vlasi), ali i sulfate (što je jako čudno jer se radi o proizvodu koji je namenjen osetljivoj dečijoj kosi i koži glave).
Istina je da ovaj šampon prozirne, lagane teksture nije namenjen čišćenju suve kose ali sam smatrala da je dovoljno blag da joj ne nanese štetu. Ipak, moja kosa je posle njega bila previše naelektrisana i presuva tako da sam već posle dve upotrebe odustala od korišćenja (šampon sam poklonila drugarici koja ima normalnu kosu - ona je pere svaki dan i tvrdi da joj sada kosa izgleda savršeno).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...