петак, 9. фебруар 2018.

BALEA krema za telo sa ekstraktima belog čaja i trešnje

Čim krenu hladniji dani moja suva koža se dodatno isušuje tako da moram svakodnevno da je hranim kremama bogatije teksture. Trenutno koristim Balea kremu sa ekstraktima belog čaja (sa antioksidativnim uticajem) i trešnje (za bolju elastičnost kože). Uz ove ekstrakte, u kremi su i glicerin (sa hidrirajućim dejstvom), kokosovo ulje (za negu suve i isušene kože), šea buter (sa hranljivim delovanjem) i vitamin E (antioksidant).
Iako sam u startu bila razočarana činjenicom da krema ima (previše) laganu teksturu (očekivala sam da bude mnogo, mnogo bogatija) nekon par korišćenja mogu da kažem da moja koža polako postaje mekša i bolje hidrirana, a uz to i predivno miriše (bar dva sata nakon upotrebe kreme).
Ipak, bez obzira na to, bilo bi mnogo bolje da krema u svom sadržaju ima veće prisustvo šea butera, kao i kokosovog ulja jer smatram da bi to u velikoj meri poboljšalo njen uticaj na moju suvu kožu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...