недеља, 16. јул 2017.

DOVE Relaxing Ritual - gel za tuširanje sa uljem lavande i ekstraktom ruzmarina

Iako su proizvodi brenda DOVE poznati po svojim negujućim svojstvima ja ih uglavnom izbegavam ne zato što nisu kvalitetni već isključivo zbog njihovog blagog neutralnog mirisa. Tako je bilo do sada, ali... od kako sam isprobala novi DOVE gel sa uljem lavande i ekstraktom ruzmarina (Roda, 250ml, akcijska cena 190 dinara) imam potpuno drugačije mišljenje.
Ovom gelu lagane teksture prvenstveno me je privukao miris lavande koji je jak u toj meri da se ne oseća samo tokom tuširanja već i dugo vremena (dva do tri časa) posle njega.
Među sastojcima gela se izdvajaju laurinska kiselina za nežno čišćenje kože, mlečna kiselina za blagi piling, glicerin za bolju hidrataciju, ulje lavande sa protivupalnim i antiseptičkim delovanjem i ekstrakt ruzmarina za stimulisanje periferne cirkulacije.
Na kraju moram da spomenem činjenicu da ovaj gel koristim isključivo za tuširanje pre odlaska na spavanje i mogu da kažem da mi on služi kao zamena za sredstvo za opuštanje (tj. za smirenje).
PS. Mekša koža posle upotrebe gela se podrazumeva.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...