недеља, 2. јул 2017.

CAUDALIE VINE (ACTIV) Anti-Wrinkle serum

CAUDALIE je brend usmeren na prirodne i aktivne ekološke sastojke a njegovi vinski ekstrakti, sadržani u svim preparatima, potiču iz francuskih vinograda. 
Podrazumeva se da u proizvodima ovog brenda nema parabena, ftalata, mineralnih ulja, sulfata...
Pre izvesnog vremena sam u jednoj apoteci u Šapcu kupila Caudalie (30ml, akcijska cena 3.432 dinara)
serum VINE (ACTIV) koji deluje ne samo protiv bora već ima i ulogu da aktivira prirodni sjaj kože.
Serum, između ostalog, sadrži i skvalen (za omekšavanje kože), ekstrakt grožđa (protivupalno i regenerativno dejstvo), vitamine E (antioksidans) i C (za antioksidativnu prevenciju fotostarenja kože), polifenole (za eliminisanje slobodnih radikala), hijaluronsku kiselinu (za optimalnu hidrataciju) i ekstrakt smreke (sa ojačavajućim uticajem).
Veliku ulogu serum ima i u zaštiti kože od zagađenja kojem je ona svakodnevno izložena. Njegova tekstura je lagana i nije lepljiva. Lako se nanosi i brzo upija. Koristi se svakodnevno, ujutru i uveče, ispod odgovarajuće kreme.
Moja koža je suva i osetljiva pa moram priznati da sam se u prvo vreme malo plašila hoće li serum zbog visoke koncentracije sastojaka imati loš uticaj, ali...radi se o preparatu koji je istovremeno i jak, ali i blag u toj meri da se može slobodno nanositi i na predeo oko očiju. 
Već posle sedam dana sam primetila efekte upotrebe iako sam preko seruma nanosila uobičajenu kremu (drugog brenda). Koža lica mi je postala svetlija, mekša i dobila je zdrav sjaj dok su do tada tamni podočnjaci bili posvetljeni.
Znam da bi efekti bili mnogo bolji da sam koristila i odgovarajuću Caudalie kremu, ali....nadam se da ću u dogledno vreme uspeti da je kupim.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...