петак, 14. јул 2017.

BaleaMed Q10 dnevna krema za osetljivu kožu

Ovih dana sam se uverila da ma koliko se vodilo računa o koži uvek se potkrade neka greška u proceni i....problem je tu.
Pošto smatram da su kreme za osetljivu dečiju kožu odgovarajuće za kožu vrata ja ih i koristim u tu svrhu. Moj izbor je bila Babygal - vitaminska krema, ali...od kako su krenuli tropski dani koža na vratu je počela da pokazuje znake iritacije i ja sam morala da uzmem u obzir i neku drugu opciju za negu. 
Pošto Balea ima i liniju za osetljivu kožu sa koenzimom Q10 ja sam odlučila da isprobam dnevnu kremu (DM, 50ml, 269 dinara) koja osim hvale vrednih sastojaka (šea buter sa negujućim uticajem, suncokretovo ulje sa regenerativnim delovanjem, glicerin za bolju hidrataciju, alantoin sa protivupalnim dejstvom i koenzim Q10 za zaštitu kože) ima i SPF 15 (iako se ne radi o visokom zaštitnom faktoru ipak je i to bolje nego da ga uopšte nema).
Krema je lagane teksture i neutralnog mirisa. Lako se nanosi i brzo upija. Ispitana je dermatološki i alergološki i u sebi ne sadrži boje, konzervanse i parfem.
Pošto kremu koristim tek par dana mogu da vam prenesem samo prve utiske o njoj. 
Moja suva i osetljiva koža vrata već oseća blagotvorno dejstvo kreme. Ja ne očekujem neke spektakularne efekte i najvažnije mi je da nema neprijatnih reakcija. 
Uz to, koža izgleda zdravo i hidrirano, što je u ovom trenutku sasvim dovoljno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...