уторак, 25. јул 2017.

Avon drveni masažer

Za masažu možemo reći da je istovremeno i terapija i metod lečenja jer ima ulogu da popravi opšte stanje organizma, ublaži određene tegobe i ubrza oporavak posle povreda. Takođe, masaža eliminiše stres što je od velike važnosti u vremenu u kome živimo. 
Masažom se potstiče i cirkulacija krvi, kao i značajno ublažavanje celulita. 
Ja sam pre par godina na poklon dobila Collistar masažer i sve do skoro sam ga koristila ne samo da bih rešila pitanje celulita već i da bih održala optimalan tonus mišića. Nažalost, masažer je bio napravljen od gume i plastike tako da se pokvario i pored mog pažljivog rukovanja.

Pošto sam navikla na masaže i mogu da kažem da su mi izuzetno prijale, ja sam videvši u Avonovom katalogu drveni masažer (599 dinara), odlučila da ga kupim, ali...čim sam ga prvi put isprobala - razočarala sam se i to najviše jer se, bez obzira na pritisak, skoro ništa nije osetilo. 
Naravno, nastaviću da koristim ovaj masažer i čekaću da se dogodi čudo, mada čisto sumnjam da je to moguće. 
Uz to.... nadam se da ću uspeti da pronađem nešto slično Collistarovoj spravi i da ću ponovo da uživam u masažama.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...