четвртак, 1. октобар 2020.

Mesečeva dijeta - pun Mesec 1.oktobra 2020.



Dobro mi je poznato da lako nabacim višak kilograma, ali...danas sam sa uživanjem išla na kolače i nisam se mnogo uzdržavala, a razlog leži u činjenici da večeras...




..1.oktobra 2020.godine od 23h 5min počinje Mesečeva mena - pun Mesec, pa mogu da računam da će mi dijeta koja preporučuje udržavanje od hrane tokom 24h od početka mene, biti od velike pomoći, kao i do sada. Istina je da ću morati da tokom trajanja dijete unesem više tečnosti u organizam (preko 2 litra), ali....ne plašim se da će mi današnje uživanje u slatkišima napraviti štetu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...