уторак, 22. септембар 2020.

L'Erbolario/Parfem Camelia

Kada se pre par godina u Srbiji pojavio italijanski brend L'Erbolario ja sam počela sa uživanjem u kremama za telo, gelovima za tuširanje i naravno, parfemima. Posebno mi se svideo Iris ali....pošto volim da probam i nešto novo ja sam ovih dana nabavila parfem Camelia. Nažalost, u apoteci BENU nije bilo testera za njega pa sam kupovinu obavila naslepo.
U parfemu se prepliće elegantna i nežna kamelija sa toplim nijansama tonke, elemija i ambre. U pitanju je pravi ženski parfem, ali po meni... previše blag i nenametljiv. 
Trajnost je solidna (tri-četiri sata nakon nanošenja) i svako ko uzme ovaj parfem neće se pokajati. Ipak, više mi prijaju "jači" mirisi tako da je ovo kupovina - sad i više nikad.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...