уторак, 1. септембар 2020.

Mesečeva dijeta - pun Mesec 2.septembra 2020.


 Kada sutra, 2.septembra 2020. od 7h 22min, počne Mesečeva mena - pun Mesec, svi mi koji imamo višak kilograma, ali i organizam pun toksina, treba da se bacimo na dijetu koja propisuje gladovanje tokom 24h od početka mene, uz povećan unos tečnosti - na taj način organizam će se očistiti od svega lošeg i suvišnog što se nalazi u njemu, a uz to će se (istina - minimalno) izgubiti i kilogrami.

Ja već dugo vremena praktikujem ovu dijetu i iako se zbog nje nisam oslobodila svih suvišnih kilograma, efekti polako počinju da bivaju vidni i...  osećam se bolje, a uz to i izgledam lepše (i manje naduto).

Uz poštovanje pravila dijete poželjno je koristiti i neki napitak za izbacivanje suvišne tečnosti iz tela. Jabukovo sirće bi moglo biti jedan od tih "lekova" iako, bar meni, ono nije baš najprijatnija i najukusnija opcija. Dovoljno je kašiku sirćeta razrediti u čaši mlake vode i piti tri puta dnevno. Nakon toga, ne samo da će otići višak vode iz organizma već će se i celulit umanjiti.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...