недеља, 30. август 2020.

COXIR VITA C BRIGHT

 



Korejska kozmetika se odomaćila u našim prodavnicama a pošto ja uvek volim da probam nešto novo kupila sam kremu sa vitaminima  C (antioksidant koji pomaže stvaranju kolagena i ima izbeljujući efekat), B2 (za negu suve kože) i E (antioksidant koji štiti kožu).

Krema je lagane teksture koja se lako razmazuje i brzo upija. Kao stvorena je za ove tople, letnje dane. A da li ona ispunjava obećanje proizvođača da je nakon njene upotrebe koža blistava i sveža a pigmentacije ublažene.... ne mogu to da potvrdim u potpunosti  ali zato mogu da govorim o mom iskustvu. 

Nakon nešto više od mesec dana (uz korišćenje ujutru i uveče) moja koža je blistavija i stvarno izgleda sveže. Nažalost, pigmentacije koje imam nisu nimalo ublažene (postoji i serum ovog brenda sa vitaminom C pa možda, zajedno sa njim krema ima bolje dejstvo).

Proizvođač je uveren da je krema "jaka" pa preporučuje da se ne koristi na oštećenoj koži i da se prekine njena upotreba ukoliko se pojave neprijatne reakcije (crvenilo, svrab, otok). Po mom mišljenju, neka naročita "snaga" ne postoji. Čak mogu na  kraju da dodam da su mi se bore na čelu pojačale otkad koristim ovu kremu tako da sumnjam da ću je više kupovati.


URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...