недеља, 2. август 2020.

Mesečeva dijeta - pun Mesec 3.avgusta 2020.godine

Danas sam napravila koh sa suvim grožđem i imam nameru da uživam u njemu i to obilato. Naravno, da sutra 3.avgusta 2020. od 17h 59min nije Mesečeva mena - pun Mesec, ja se ne bih usudila na takvo ponašanje, ali....imam poverenje u Mesečevu dijetu koja propisuje gladovanje tokom 24h od početka mene uz povećan unos tečnosti (preko 2 litra) i obećava ne samo čišćenje organizma od toksina već i gubitak kilograma (naime, u periodu trajanja mene aktiviraju se enzimi koji utiču na taloženje masti a gladovanje ih blokira). 
Nadam se da ću uspeti da izdržim vreme bez hrane i.... da ću i dalje biti samo "raskošna" ali ne i debela.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...