уторак, 18. август 2020.

Mesečeva dijeta - mlad Mesec 19.08.2020.

 

Ma koliko želela da zadržim "normalnu težinu" to mi jako teško uspeva tako da moram i dalje da upražnjavam Mesečevu dijetu koja propisuje gladovanje u toku 24h od početka mene kako bi se blokirali enzimi koji pogoduju taloženju masti. Uz to, u navedenom periodu organizam se čisti od toksina koji su se nakupili u njemu a i kilogrami se tope.
Sutra, 19.08.2020. u 4h 41min počinje Mesečeva mena - mlad Mesec - to će biti još jedna prilika za gubitak kilograma za mene, kao i za mnoge ljude koje poznajem.
Sve bi bilo idealno da sam ja disciplinovana u potpunosti, ali...verovatno ću napraviti Lidlovu posnu supu iz kesice i podeliti je na nekoliko obroka, čisto da zavaram glad. Ako zbog toga i ne izgubim nešto mnogo od težine, bar ću se dobro osećati.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...