субота, 5. септембар 2020.

EVOLUDERM Sleeping Mask

 

Bez obzira koju noćnu kremu da uzmem često mi se dešava da se ujutru probudim sa neprijatno zategnutom kožom koja je inače, kako godine prolaze, sve suvlja. To je i razlog što sam odlučila da krenem sa maskama koje zamenjuju kreme tokom noći. Francuski brend EVOLUDERM ima jednu takvu, punu hijaluronske kiseline (za optimalnu hidrataciju), ulja avokada (hranljivo i anti-aging delovanje), ekstrakta morskih algi (antibakterijsko i učvršćujuće dejstvo) i vitamina E (antioksidans).

Maska je lagane gelaste teksture koja se brzo upija. Za bolju aktivaciju sastojaka preporučuje se da se  mala količina maske prvo zagreje na dlanovima pa tek onda nanese. Naravno, poželjna je i blaga masaža lica za intenzivnije delovanje.

Iako je pravilo da se maska koja zamenjuje noćnu kremu koristi povremeno (dva do tri puta sedmično) ja je upotrebljavam svako veče i već nakon desetak dana moja koža je počela da se menja. Vidno je meka i glatka i izgleda odmorno, kao posle dugotrajnog spavanja. Uz to, nema više ranije neprijatne zategnutosti. 

Na kraju želim da kažem da sam zadovoljna sa delovanjem maske a i sa njenom cenom (oko 900 dinara). Ipak, sačekaću da potrošim celu kutiju pa ću onda odlučiti hoću li nastaviti sa njenom upotrebom ili ću se odlučiti za neku novu (i drugačiju) masku i/ili kremu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...