петак, 9. октобар 2020.

VOLLARE Serum sa arganovim uljem za suvu i oštećenu kosu

 

Kako godine prolaze moja kosa je sve suvlja i sve neposlušnija. Istina je da koristim odgovarajuće šampone i pakovanja, ali....potrebno je da često pribegavam i dodatnoj nezi -  trenutno koristim VOLLARE serum za suvu i oštećenu kosu koji u svojoj osnovi pored arganovog (za ishranu i omekšavanje kose, kao i za njen sjaj) sadrži i suncokretovo (protivupalno i hidrirajuće delovanje) i kokosovo ulje (antibakterijsko i ojačavajuće dejstvo), kao i ulje makadamije (za omekšavanje vlasi). Uz to, u serumu su prisutni i vitamin E (antioksidans) i silikoni odgovorni za zaglađivanje kose.

Po proizvođaču serum efikasno regeneriše i vidljivo obnavlja strukturu vlasi i pri tome vrši hidrataciju i zaštitu od UV zraka, a po meni.... prijatan, diskretni miris seruma stvarno oduševljava, kao i kosa odmah nakon pranja, ali....i pored toga, bilo je dovoljno da izađem iz kuće posle kiše i...stvorio mi se takav volumen vlasi da mi je glava izgledala ogromno. Takođe, sama frizura je bila rasčupana i neuredna.

Sada mi ostaje samo da čekam i...možda će jednog dana, posle duže upotrebe, serum ispuniti obećanje proizvođača i moju kosu učiniti savršeno regenerisanom i uglađenom....

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...