субота, 21. јул 2018.

GARNIER Hair Food PAPAYA

Iako moja kosa nije toliko oštećena da bih morala da se zabrinem za nju ja sam preventivno kupila Garnier hranu za kosu (DM, 390ml, 525 dinara) sa ekstraktom papaje koji dubinski regeneriše vlasi a kosu čini glatkom.
Ovaj preparat ima trostruku primenu - može da bude regenerator (drži se na kosi par minuta pre ispiranja),  maska (deluje petnaestak minuta pre spiranja vodom) i nega (za uredne vlasi bez ispiranja).

 Tekstura je gusta i ima citrusni miris a pored ekstrakta papaje u sebi sadrži i ekstrakt amle (za jačanje i ishranu vlasi), sojino (zbog regenerativnog dejstva), kokosovo (zbog hranljivog, ali i protivupalnog delovanja) i suncokretovo ulje (za brži rast kose) i limunsku kiselinu (za prirodni sjaj vlasi).



Na mojoj suvoj kosi sam isprobala sva tri načina delovanja i mogu da kažem da je ovaj preparat kao regenerator najslabiji (valjda zbog kratkog vremena delovanja) ali i pored toga kosa nakon njegovog spiranja izgleda mekše i zdravije. 
U slučaju korišćenja ove hrane za kosu kao maske (delovanje od 15 do 30 minuta) kosa izgleda vidno bolje (manje se primećuju rascvetali krajevi).
Ipak, meni se najviše dopada upotreba preparata kao sredstva za negu koje se ne spira (nanela sam ga na vlažnu kosu) - tada je moja frizura mnogo, mnogo urednija nego obično dok vlasi izgledaju sjajnije.
Na kraju moram da dodam da u sadržaju nema parabena, silikona i veštačkih boja. Podrazumeva se da je ova hrana za kosu dermatološki testirana. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...