среда, 4. јул 2018.

Efekti mezoterapije - moje iskustvo

Već neko vreme razmišljam o mezoterapiji (injekciona ciljana aplikacija aktivnih komponenti u kožu i potkožno masno tkivo u terapijske i estetske svrhe) ali nikako da odem do Beograda kako bih isprobala tretman. Zbog toga sam se obradovala kada je u Šapcu, u Hilandarskoj 9 otvoren Stomatološki i estetski centar Dr Matić gde se, između ostalog, pored mezoterapije mogu uraditi hijaluronski i botox tretmani. Uz to moram da dodam da su svi preparati sa kojima se radi originali španskog brenda Innoaesthetics (podrazumeva se da su klinički ispitani).
Posebno mi se dopada činjenica da se pre tretmana popunjava upitnik o zdravstvenom stanju jer se u određenim slučajevima mezoterapija ne sme raditi.



Sve počinje dubinskim čišćenjem kože lica da bi se potom aplikovao rastvor koji se ubacuje aparatom sa mikroiglicama. 

Ja sam odabrala Firming - tretman za zatezanje kože lica i poboljšanje njene elastičnosti. On je karakterističan po sadržaju u kome se nalaze DMAE (antioksidant koji tonira i zateže kožu), tioktična kiselina (antioksidant odgovoran za eliminaciju znakova foto-oštećene kože), silicijum (za bolju elastičnost kože) i acetil cistein (antioksidant koji jača imunitet kože).

Rastvor se ubrizgava u kožu uz pomoć aparata sa mikroiglicama.
Iako sam se plašila kako ću "preživeti" silne ubode mogu da kažem da je sve bilo skoro bezbolno.



Tretman se završava nanošenjem umirujuće maske, ali bez obzira na nju crvenilo ostaje još neko vreme na licu, što je i normalno jer osim aplikacije aktivnih materija stvorene su i mikro-ranice koje pospešuju proizvodnju kolagena.






A što se tiče efekata...







...ova fotografija pokazuje kožu lica pre tretmana...









 

...a ova dva dana nakon njega (ten je za nijansu svetliji a nazolabijalne bore su postale nevidljive - iako je malo crvenila još prisutno koža deluje vidno osvežena). 





 
Naravno, za potpuni efekat nije dovoljan samo jedan tretman već više njih (od 4 do 6 u zavisnosti od stanja kože) ali sam ja i posle ovog zadovoljna.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...