четвртак, 19. јул 2018.

Balea maska za lice sa ekstraktima zelenog čaja i vanile

Neko smatra da je dodatna nega potrebna koži samo u zimskim mesecima, ali i tokom leta, kada su na delu sunčevi zraci, mora se obratiti pažnja, posebno kada je suva koža u pitanju.
Ja imam običaj da tokom toplih dana povremeno koristim maske za negu kože lica a trenutno mi je aktuelna Balea maska sa ekstraktima zelenog čaja (sa protivupalnim i umirujućim delovanjem) i vanile (sa opuštajućim uticajem), pantenolom (za negu suve kože), glicerinom (za hidrataciju) i vitaminom E (antioksidant). 
Maska je kremaste teksture i neobičnog orijentalnog mirisa. Koristi se tako što se ravnomerno nanese na prethodno očišćenu kožu i drži na njoj od 10 do 15 minuta - ostatak maske se nakon toga ukloni kozmetičkom maramicom ili umasira u kožu.
Moja koža je inače suva i starija i svaka dodatna nega povoljno deluje na nju - tako je bilo i sa ovom maskom. Istina je da sam prvi put delovanje produžila na 20 minuta i tada nisam imala pozitivne reakcije (koža mi je par sati bila iritirana) ali kad sam ispoštovala uputstvo i masku držala na licu desetak minuta sve je bilo u potpunom redu - koža je postala glatka, meka i hidrirana (naravno, samo na par dana dok maska ima produženo dejstvo).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...