субота, 7. јул 2018.

BIOTEN micelarna voda DETOX

Iako ranije nisam bila ljubitelj micelarnih voda sve češće ih kupujem i koristim. Trenutno je aktuelna Detox voda brenda Bioten (DM, 400ml, 329 dinara) koja je obogaćena aktivnim ugljem (za dubinsko čišćenje i detoks kože), ekstraktom moringe (za zaštitu kože od spoljašnjih uticaja), glicerinom (za hidrataciju), alantoinom (sa protiv-upalnim dejstvom), pantenolom (za negu kože) i limunskom i mlečnom kiselinom (za blagi piling). 
I pored toga što mnogi micelarnu vodu preporučuju kao glavno sredstvo za skidanje šminke ja je koristim isključivo kao tonik (uveče nakon mleka za čišćenje kože a ujutru posle umivanja) i mogu da kažem da sam zadovoljna posledicama njene upotrebe. 
Moram da napomenem da kod ove Bioten micelarne vode ima malih razlika u odnosu na druge koje sam koristila. Naime, sada mi koža lica izgleda svežije i mnogo, mnogo je mekša - to predstavlja zadovoljavajući efekat.
Samo još da dodam da  micelarna voda Bioten Detox ne sadrži alkohol, parabene i veštačke boje i dermatološki i oftamološki je testirana.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...